جهت استعلام قیمت محصولات با ما در تماس باشید.

فروشگاه

سنسور القایی امرن(Omron) کد E2E-X4MB1TL8-M5


ویژگی‌های محصول
  • اندازه: M8
  • نوع نصب: غیر فلاش
  • فاصله دید: 4 میلی متر
  • طول کلی: 49 میلی متر
  • مواد: فولاد ضد زنگ
  • نوع خروجی: IO-Link، PNP

سنسور مجاورت، القایی، بدنه SUS بلند M8،  چهار میلی متر، DC، سه سیم، PNP NO، IO-Link COM3، کانکتور M8 سه پین

 

دانلود کاتالوگ:https://assets.omron.eu/downloads/latest/datasheet/en/d121_e2e_next_datasheet_en.pdf?v=6

توضیحات

سنسور القایی امرن یک سنسور مجاورت الکترونیکی غیر تماسی است. برای تعیین موقعیت و تشخیص اجسام فلزی استفاده می شود. محدوده سنجش یک کلید القایی به نوع فلزی که تشخیص داده می شود بستگی دارد.
حسگرهای مجاورتی القایی تقریباً به سه نوع زیر طبقه بندی می شوند: نوع نوسان با فرکانس بالا با استفاده از القای الکترومغناطیسی، نوع مغناطیسی با استفاده از آهنربا و نوع خازن با استفاده از تغییر در ظرفیت.
سنسورهای القایی اشیاء فلزی را بدون تماس و بدون سایش تشخیص می دهند. برای این منظور آنها از یک میدان AC الکترومغناطیسی با فرکانس بالا استفاده می کنند که با هدف در تعامل است. سنسورهای میزبان یک سیم پیچ هسته فریت ، میدان AC را از طریق یک مدار رزونانس LC تولید می کنند.
سنسورهای فاصله القایی BAW ما موقعیت‌ها، فواصل مختلف را اندازه‌گیری می‌کنند و می‌توانند بین انواع مواد تفاوت قائل شوند. آنها بدون ایجاد تماس کار می کنند و بنابراین با عمر طولانی و بدون سایش متمایز می شوند.
سنسورهای التراسونیک که به سنسورهای سونار نیز معروف هستند، از رایج ترین سنسورهای اندازه گیری فاصله هستند، زیرا با ارسال امواج فراصوت با فرکانس بالا، فاصله تا اجسام را اندازه گیری می کنند.
حسگر مجاورت القایی یک دستگاه سنجش است که اهداف فلزی را با استفاده از انرژی الکترومغناطیسی و بدون تماس تشخیص می دهد. محدوده حسگر حسگر مجاورت القایی بر اساس نوع فلزی که تشخیص داده می شود تغییر می کند.
آنها همه کاره هستند و می توانند با طیف گسترده ای از مواد و انواع شی مورد استفاده قرار گیرند. سنسورهای اولتراسونیک نیز سرعت نسبتا بالایی دارند، بنابراین می‌توان از آنها برای تشخیص در فواصل طولانی‌تر از انواع دیگر استفاده کرد. آنها همچنین برای تشخیص اجسام با خواص سطحی متفاوت ایده آل هستند.

نقد و بررسی‌ها

  1. رضا صمدی

    شرکت کیان کنترل نیک عرضه کننده تجهیزات، قطعات و سیستم های اتوماسیون صنعتی امرن (Omron) در ایران با کیفیت بالا و قیمت بسیار رقابتی، به همراه ضمانت و خدمات مهندسی.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

    سبد خرید