جهت استعلام قیمت محصولات با ما در تماس باشید.

اینورتر فوجی الکتریک | نمایندگی فوجی الکتریک

نمایش 1–9 از 32 نتیجه

اینورتر فوجی الکتریک

اینورترهای فوجی الکتریک یکی از بهترین برندهای موجود در جهان بوده( یکی از دلایل این امر آن است که بسیاری از برندهای معروف اینورتر در حهان همانند اینورتر امرن و اینورتر یاسکاوا از IGBT های شرکت فوجی الکتریک استفاده می کنند ) و دارای قابلیتهای فراوان بوده بطوری که در تمامی صنایع کاربرد دارند.

شرکت فوجی الکتریک یک شرکت ژاپنی است، که در زمینه تولید تجهیزات و زیرساخت‌های نیروگاه‌های سوخت فسیلی، زمین‌گرمایی، اتمی، فتوولتاییک، برق‌آبی و نیروگاه‌های بادی، اینورترها، کنتورهای آب و برق، پی‌ال‌سی‌ها، تجهیزات توزیع برق، نیمه رساناها و کارت‌های هوشمند فعالیت می‌کند.

مدارها و دستگاه های اینورتر در محصولات مختلف الکتریکی مانند تهویه مطبوع خانگی، یخچال، اجاق گازهای IH (گرمایش القایی)، چراغ های فلورسنت، منابع تغذیه کامپیوتر (از جمله UPS)، فن های صنعتی، پمپ ها، آسانسورها و جرثقیل ها استفاده می شوند.

اینورتر فوجی الکتریک FRENIC-Ace یک درایو با کارایی بالا است که به گونه ای طراحی شده است که برای طیف گسترده ای از موتورهای تک فاز یا سه فاز، القایی یا آهنربای دائمی طراحی شده است. قابلیت‌های یکپارچه‌سازی پیشرفته از جمله رتبه‌بندی توان اعمالی و موج سینوسی با کنترل برداری بدون سنسور 180 درجه برای کاربردهایی از جمله فن‌ها، پمپ‌ها و ماشین‌آلات تخصصی را ارائه می‌دهد.

امکانات

V/F و کنترل بردار گشتاور دینامیکی (موتور القایی)
کنترل موتور سنکرون آهنربای دائم (PMSM).
7 ورودی دیجیتال و 2 ورودی آنالوگ
3 خروجی دیجیتال و 2 خروجی آنالوگ
± 5% فرکانس برق ورودی
حداکثر فرکانس خروجی 500 هرتز
± 0.2% پایداری (آنالوگ)
± 0.01٪ پایداری (دیجیتال)
پورت ارتباطی 2 کاناله RS485 روی برد
سازگار با UL، CE و RoHS

بهترین قیمت فروش اینورتر فوجی الکتریک در کنار سایر تجهیزات این شرکت همانند سرو موتور و سرو درایو فوجی الکتریک و نیز PLC و اچ ام آی فوجی الکتریک در شرکت کیان کنترل نیک نماینده فوجی الکتریک

برای اطلاع از قیمت خرید اینورتر فوجی الکتریک می توانید از طریق واتساپ ، ایمیل و یا تماس تلفنی استعلام قیمت نمایید.
تلفن:02136614684

    سبد خرید